Veelgestelde vragen
Afhankelijk van het soort product wordt gekozen voor een bezorging per post of onze eigen bezorg service, zo zullen kleine pakketten die gemakkelijk verstuurd kunnen worden gratis per post naar uw bestemming verzonden worden, grotere pakketten zullen daarentegen door onze eigen bezorg service gebracht en eventueel gemonteerd worden.
De precieze datum van de levering van uw product(en) hangt af van de levertijd van het product, dit staat vermeld in de product informatie. Zodra u een bestelling heeft geplaatst nemen wij contact met u op om een bezorg datum en tijd af te spreken (dit geld niet voor pakketten die per post komen, hier krijgt u een track and trace code van).
In veel gevallen kunt u uw bestelling veranderen, dit hangt in sommige gevallen af van de voorraad en besteltijden. Wij raden u aan de veranderingen zo snel mogelijk aan te geven, én verzoeken u dit telefonisch te doen voor een snelle afhandeling.
U krijgt van ons het verzoek om een datum voor de bezorging in te plannen zodra uw bestelde artikel bij ons binnen is, deze verwachte periode staat vermeld bij de product informatie.
Weet u niet zeker wanneer uw artikel binnen komt óf heeft u hier een andere vraag over? U kunt in dit geval het beste contact opnemen met de klantenservice van Fielddesign óf bellen naar ons telefoonnummer: 071 5134671
- Pakketten die per post verzonden kunnen worden sturen wij altijd gratis op.
- Grotere pakketten die door onze eigen Field bezorgservice gebracht worden kosten €50,- (Uitgezonderd van Noord-Holland/Zuid-Holland/Utrecht/Gelderland) óf zijn gratis bij een besteding bóven €2000,-. Voor België geldt een tarief van €65 óf gratis bezorging bóven een besteding van €3000,-.
- Voor grotere pakketten die ook gemonteerd moeten worden (Field premium bezorgservice) geld een tarief van €65 voor Nederland & België.
